Copyright

Alle patronen op het blog Tantes Zolder zijn het intellectuele eigendom van de auteur van dit blog en mogen niet voor commerciële doeleinden worden vermenigvuldigd en/of verkocht zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.

All patterns on the blog Tantes zolder - My aunts attic are the intellectual property of the owner of this blog and may not be used and/or sold for commercial purposes without expressed written consent of the owner.

donderdag 11 februari 2021

Marker witwerk, een kussen


Eerder schreef ik al over het Marker witwerk, en mijn publicatie in een Italiaans tijdschrift in dit bericht . Nadat ik op een Facebook groep een foto van het kussentje plaatste, kreeg ik zoveel reacties, dat ik besloot het patroon hier op mijn blog te zetten. Gratis, omdat het morgen Valentijnsdag is..

Het patroon vind je hier, en de beschrijving hier. Veel plezier er mee!


Whitework embroidery from Marken

Before, I wrote about whitework embroidery from Marken in this post. After posting a photo on Facebook I received so much feedback, I have decided to make the pattern and the description a gift for Valantines' Day. You find the chart here  and the description here. I hope you will enjoy it!

1 opmerking: