Copyright

Alle patronen op het blog Tantes Zolder zijn het intellectuele eigendom van de auteur van dit blog en mogen niet voor commerciële doeleinden worden vermenigvuldigd en/of verkocht zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.

All patterns on the blog Tantes zolder - My aunts attic are the intellectual property of the owner of this blog and may not be used and/or sold for commercial purposes without expressed written consent of the owner.

dinsdag 24 maart 2020

Gratis patroon: voorjaars speldenrolletje


In het kader van #bewellandstitch zie je heel veel leuke gratis patroontjes verschijnen op Facebook. Om mensen een opkikkertje te geven in deze angstige en verwarrende tijd.

Ik had nog een lief spelden rolletje liggen, ooit uit mijn hoofd 'gedoedeld' als cadeau voor mijn moeder, dat ik nu ter gelegenheid van deze Corona periode op patroon heb gezet voor jullie. Ook een beschrijving gemaakt met linkjes naar tutorials. Ik hoop dat iedereen er mee uit de voeten kan.

LINK NAAR PATROON


Deel alsjeblieft alleen de link naar mijn blog, en niet het patroon zelf. Het is leuk om te zien hoeveel mensen mijn blog bezoeken.

With the #bewellandstitch we see a lot of free little patterns emerge on Facebook. To lift our spirit in these frightful and confusing times.

I had a sweet needle roll laying around, which I once upon a time made without a pattern, just doing what felt nice. Now in these hard Corona virus days, I have made a pattern for it, with (Dutch) description. I have added links to online tutorials. I hope it will be doable for everyone.

Please share the link to my blog in stead of the pattern itself, it is nice to know how many view my blog.

LINK TO PATTERN

1 opmerking: